zondag 21 september 2014

Al efkes 5

De kleinste kleinzoon van Tante Rosa is vandaag 5 jaar en 1 maand en dat wil zeggen dat de oudste kleinzoon van Tante Rosa vandaag 7 wordt. Maar daar straks meer over. Een maand geleden was hier een Superhelden feest aan de gang. Met veel euh ... Superhelden.




Maar eerst was er een uitnodiging ... zonder dit zou mijn verhaal hier al stoppen ahja! 


Ik maakte voor alle genodigden een superhelden cape en superhelden shirt.
De cape is puur improvisatie geweest met de stoffen die ik gekocht had. Ik heb dus niet met patronen gewerkt en in't "wilde weg" geknipt en 't was perfect! Buiten de sluiting ... ik vond niks om de cape vast te maken en heb uiteindelijk een pin gebruikt ... pas nadien kwam ik tot het besef dat er eens iemand een uitvinding heeft gedaan nl. van een KNOOP!!
Fin, op het patroon dat ik ga maken zal ik wel de knoop voorzien ... kieke dak ben ;-)





Voor de shirt kocht ik bij Zeeman witte marcellekes en knipte uit Flock een superhelden ster en streek die op het marcelleke en dat zag er plots kei stoer uit ;-)

Het feestje zelf is een beetje anders verlopen dan ik had gepland;
de bedoeling was dat de superhelden gebouwen zouden knutselen en knippen uit papier en die dan tegen de muur bevestigen, samen met wolken, zodat we daar foto's van konden nemen. Maar van dat geknutsel is niets in huis gekomen dus heb ik uiteindelijk nog enkele wolken tegen de muur gesmeten (en vervolgens ook de superhelden) om toch een fotoke te kunnen nemen van de helden vooraleer de ouders hen weer kwamen opeisen ... 



De kids Superhelden vonden het een geweldig feest dus ikke blij :-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten